Qui Som?

Obaido neix com una entitat d’educació no formal que creu fermament en el compromís d’una societat més igualitària. Partim d’una planificació centrada en la persona que la vinculi de forma activa al projecte de lleure que proposem i a la societat que l’envolta.

Ens definim com una associació oberta i en contínua construcció, oferint una alternativa realista i responsable de lleure adaptat a Badalona, amb l’objectiu de créixer i apostar per una ciutat inclusiva.
La tasca social que es planteja l’entitat parteix del respecte per la individualitat, descobrint i potenciant les capacitats de cadascuna de les persones que en formen part. Som una entitat que es defineix com un espai segur i agradable per a tots i totes, on la comunicació, l’estructuració i l’anticipació esdevenen un pla d’acció i intervenció professional i adaptada a la persona.

De la mateixa manera l’associació pretén, com a eix vertebrador de la seva acció, treballar en xarxa amb la resta d’associacions, col·lectius i el petit comerç de la ciutat. Creiem fermament amb la cooperació entre els diferents elements de la ciutat i volem ser part activa dins del teixit associatiu d'aquesta. D’igual manera, serà cabdal la col·laboració entre els serveis públics de la ciutat que ajudin a configurar una xarxa de cobertura del lleure adaptat a la ciutat de Badalona.

Ens brindem a treballar per la socialització dels infants i a proporcionar un entorn cooperatiu i d’aprenentatge per ells i per les seves famílies.

Ens definim com una associació oberta i en contínua construcció, ja que pretenem anar cobrint les necessitats que vagin sorgint a mesura que puguem anar creixent totes juntes. Som ambicioses i tenim vocació de servei, qualitats que juntament amb la nostra joventut i experiència creiem que seran el motor d'una iniciativa en constant creixement i amb capacitat d'adaptació a les necessitats de cada moment.

Projecte educatiu

Equip Humà